הרמטכ"ל מתנצל על האמירה: "משפט שלא הייתי צריך לומר"

קובי פינקלר 1 Comment on הרמטכ"ל מתנצל על האמירה: "משפט שלא הייתי צריך לומר"

הרמטכ"ל מתנצל על כך שאמר כי "עדיפה דיקטטורה בטוחה על אנרכיה לא מוגנת", ומבהיר: "זה משפט שלא הייתי צריך לומר ושאינו משקף את תפיסת עולמי לחלוטין"

הרצי הלוי צילום: יונתן סינדל/פלאש90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הרמטכ״ל, רא״ל הרצי הלוי, נשמע אומר על המצב במדינה, כי "עדיפה דיקטטורה בטוחה על אנרכיה לא מוגנת". כך על פי פרסום בידיעות אחרונות. היום הלוי ממנצל על האמירה וכותב: "משפט שלא הייתי צריך לומר ושאינו משקף את תפיסת עולמי לחלוטין".

"אנשי המילואים, כאזרחים, רשאים להביע דעתם בכל צד ובכל דרך חוקית – מורכב, אך זוהי הדרך היחידה לצלוח זאת. לאלו הנושאים בנטל, לכם, המשרתים במילואים, חייבת החברה הישראלית כולה תודה והוקרה" פתח הרמטכ"ל את מכתבו.

"בימים האחרונים שוחחתי וקיימתי פגישות עם מאות מפקדים במילואים מכל הזרועות והאגפים של צה"ל. הקשבתי לרחשי הלב, לדעות ולתפיסות השונות. הייחודיות והמורכבות של ימינו, ימים של מחלוקת בחברה הישראלית, מצאו ביטוי בדבריהם. הבעתי את הערכתי הרבה והגיבוי המלא שאני נותן לפועלם, לפועלכם, ואת התנגדותי לאמירות שגינו את שמם של חלק מהמשרתים".

"באחת מן השיחות עלתה התייחסות באשר לנקודת קיצון אליה המחלוקת עלולה להתפתח. השבתי תשובה ערכית על חובתנו להגן, על כך שאהיה במדינה הזו תמיד והוספתי משפט שלא הייתי צריך לומר ושאינו משקף את תפיסת עולמי לחלוטין. אני רוצה לנצל את ההזדמנות ולהבהיר את כוונותיי".

"צה"ל לא יוכל לפעול מתוך התפרקות של העם. צה"ל לא יוכל לפעול ללא רוח ההתנדבות של משרתי המילואים. נכונותם, נכונותכם תלויות בשימורו של צה״ל כצבא העם במדינה יהודית ודמוקרטית" כך הרמטכ"ל הרצי הלוי.



1 תגובות

מיין תגובות